måndag 27 oktober 2008

Färdig Moebius

Min moebiussjal jag skrev om förut har varit klar ett bra tag, nu har jag dessutom kommit ihåg att fota den. Jag är inte helt nöjd, den blev alldeles för smal, vilket var jättesvårt att se under tiden jag stickade, iom att stickningen ligger dubbel. Varm och go´ är den i alla fall, nu gör jag en till som ska bli bredare och mer utomhusaktig i ett tjockt vitt garn inköpt på Lidl av alla ställen.



Nu ska vi ägna dagen åt städning och röjning, barnen ska jag skicka ut i friska luften snart, förutom Eskil som fortfarande har feber, hela helgen har han varit dålig.

Ha en bra måndag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig färg var det iaf på den! Länkningen är givetvis helt ok, bara ROLIGT om fler hittar min blogg ;-)

Flingan sa...

Vilken vacker sjal och det var en finfin färg!
Mysig blogg.
kram