måndag 9 februari 2009

Förkläden

Det verkar vara som förgjort att få alla i familjen att hålla sig friska, senaste veckan har det varit ögoninflammation för alla utom dottern, hon hade ont i magen istället! Idag är killarna hemma för att bli riktigt, riktigt bra innan de får gå till dagis i morgon, de ska spela musikal då och det vore synd om de missar det, de ska ju ha sina apdräkter på sig! (Bild kommer)

Äntligen har jag sytt några trädgårdsförkläden som nu ligger ute i butiken. Jag sydde några av den modellen för ett par år sen och jag har använt mitt väldigt mycket, det är precis lagom för att skydda byxorna när man bär runt på backar med växter, och bra när man sår, alla fröpåsar får plats i fickorna!







/Caroline



2 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

De var jättefina, dina förkläden. Vad smart för det är ju precis där man blir som smutsigast av allt konkande

Charlotta sa...

Apmusikal... Idag var min Astor 4 1/2 på biblioteket och såg femåringarna från Nybygget köra musikal. Utklädda till apor. Kör de flera uppsättningar med alla femåringar?