torsdag 29 januari 2009

En röd bil och en utmärkelse!

Jodå, mannen tyckte också att bilen var fin, det måste ju berott på färgen ;)
Alltså blev det köp av, tyvärr får jag den inte förrän nästa vecka men har jag stått ut så här länge så får det väl gå.

Vi snörvlar och hostar ikapp här hemma, barnen är friska men vi vuxna drar på en förkylning som inte vill försvinna, blä för blaskiga vintrar!

Nu ska jag ta mig samman och börja rita på en trädgård till en kund, idéerna har legat och grott klart och nu ska det bara fästas på papper. DET om något ger vårkänslor, jag vill ut och gräva, plantera och njuta!

Jag har fått en fin utmärkelse, från en av mina favoritbloggar, tack snälla Ekvalla!

Jag väljer att skicka den till "Hemma hos Ulrika", en snygg blogg med massor av kreativ scrapbooking, jag njuter av att titta på allt fint!

En blogg till får en utmärkelse: "Pysselmia". Där får jag tips och inspiration till barnkläder, extra kul att hon också syr till sina tvillingkillar, jag tror dessutom att de är lika gamla som mina!

/Caroline

2 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Lycka till med bilen! Jag vill också ut och gräva och hålla på, men just nu har vi -4*

Anonym sa...

Tack för utmärkelsen! Roligt att kunna inspirera dig lite. Tror kanske att dina tvillingar är året äldre, mina är födda i september -03, fast stora för sin ålder.