fredag 13 mars 2009

Kanske...

Kanske blir det vår ändå? Igår var det lite sol en stund och om man ska tro på väderleksrapporten ska det bli ordentligt varmt i helgen, hoppas att det stämmer! Jag har en Salix ´Schwerinii´ som har underbara videkissar, ska försöka fota dem och lite andra knoppar idag.
Vi ska ha en lugn helg, vara ute lite och så se melodifestivalen ikväll såklart, barnen är schlagerfantaster! En ny godisbutik har öppnat här i byn, vi ska väl besöka den också misstänker jag.

Jag virkade klart något som ska bli ett kuddfodral igår, det blev väl sådär och jag tror att jag ska prova bandbroderi på för att pigga upp den lite, ska klura lite.

Ha en skön lördag!
/Caroline

3 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Bandbroderi låter ju jättefint. Har sett det på en blogg, där det fanns på en väska, var ursnyggt.

Anonym sa...

Hejsvejs!!!
Jag "plockade" Videkissar häromdagen och satte i en vas på matbordet.
Såååå fint.
Var ute idag också och fotade i rabatter och botaniskan.
Lite mer vårblommor dök upp. Hoppas du har haft en bra helg med familjen. / Madde Stickqvickan :)

Anonym sa...

Ja, här längre söderut är våren iaf på väg. jag har en utmaning till dig på min blogg.