onsdag 17 juni 2009

Ogräs

Ogräs finns det gott om, i min trädgård också... Jag har gjort ett ryck idag men det finns massor kvar och nu verkar ju regnet komma igen, blä!

Det är mycket jobb nu och jag vet inte hur mycket semester jag kan ha, det får bli lite som det kommer antar jag, det är ju den här årstiden jag måste jobba för hela året. Lite semester blir det i alla fall, hela familjen längtar efter att fiska.

Min filt av mormorsrutor är nästan färdig, jag håller på med kanten just nu och har bara en långsida kvar, det ska bli så kul att få den klar. Jag tror att den ska få ligga i en gungstol som ska målas om först bara, att alla projekt leder till mer arbete???

Caroline

1 kommentar:

Samtal från min trädgård sa...

Visst är det konstigt ju mera man funderar och gör ju mer arbete får man!