fredag 21 augusti 2009

Ledsen och arg...

"En skola för alla" var väl en paroll för några år sen, kanske är det så fortfarande? Så fel..., så otroligt fel...
Killarnas skolstart blev en sorglig historia tack vare skolans inkompetens, eller dumhet om man så vill. På den skolan är inga barn trygga just nu, det bevisas av att vi har en son som blev utsatt för misshandel trots våra tydliga varningar.

När vi hämtat oss efter det här kanske det blir några kreativa inlägg, just nu försöker vi bara samla kraft för att strida...

2 kommentarer:

Linda sa...

Vad har hänt?
Du får jättegärna maila mig, jag får inte så mycket ut ur E om vad som händer på skolan och jag träffar sällan läraren när jag hämtar på fritids. Jag såg dig som snabbast första dagen, men kunde inte stanna med E efter som C behövde mig bättre(tror jag). Så du får jättegärna maila mig om vad dina killars skolstart.
*Kram*

Lotta sa...

Oj, det låter verkligen som en inkompetent skolledning. Stackars dina barn, det är ju sååå viktigt att skolan/dagis funkar! Hoppas det reder ut sig...