måndag 15 februari 2010

Det närmar sig..., och en ny trädgårdsblogg!

Det som skulle rivas i badrummet är rivet, nu börjar nybygget! Alla val är gjorda och vi kom överrens utan problem... nästan.
Svårast är att välja möbler, jag tycker att mycket av det som finns ser SÅ tråkigt ut, jag vill ju ha lite liv. Möblerna blir ur serien Flåren från IKEA, vi som absolut inte skulle handla därifrån från början, men vi är inte sämre än att vi kunde ändra oss!
Vitt kakel och mörkt klinker blir det också, enkelt och långlivat!

Den här bloggen kom till som ett komplement till min nu saligen insomnade trädgårdsblogg, lite för att det inte fungerade så bra där den låg. Nu startar jag en ny blogg med bara TRÄDGÅRD, jag vill skilja lite på ämnena för min egen skull. Häng gärna med till den nya också om du gillar trädgård!

Caroline

2 kommentarer:

Linda sa...

Hur går det med badrumsrenoveringen?

Charlotta sa...

Hej! Jag tycker också att badrumsmöblerna på marknaden är tråkiga (och löjligt dyra). Därför är jag så himla nöjd med vår stora byrå/skåp som jag hittade i mina föräldrars lada och målade med linoljefärg.

Blir spännande att följa fortsättningen. Och givetvis din trädgårdsblogg.

Kram från Boston!