torsdag 23 april 2009

Nu kommer värmen!

Efter en kall natt kommer nu värmen, tjoho! Det är ju lite bra att Evert har vattkoppor ändå, jag måste vara hemma och kan då pyssla i vår egen trädgård, den blir lite eftersatt ibland. Nästan alla perenner är nerklippta men rosorna är inte klara, VARFÖR ska jag ha rosor när jag inte ens är förtjust i dem???


Idag blir det planteringshörnan som ska fixas, först måste jag bara flytta de växter som är nergrävda för förvaring där... Det kommer som vanligt att sluta med någon ny rabatt någonstans ;)
Det är bästa att köra hårt i trädgården nu, snart, snart är det dags att börja tvätta och skrapa målarfärgen på huset inför målningen. Färgen är bestämd och provmålad, jag ska bara försöka att ta en bild också.




Ha en skön dag i solen!

Caroline

Inga kommentarer: