tisdag 18 november 2008

Tack för alla snälla kommentarer om tetran, vad gulliga ni är! Beskrivning till den finns här.

Jag kämpar på med overlocksömnaden, nu har jag avancerat till tights, ett nattlinna till svärmor har det också blivit. Dottern är storförbrukare av tights, hon har inte gärna på sig något annat just nu, i kombination med mjuka kjolar, det är himla passande projekt båda delarna! Första tightsen syddes av tyget från Syfestivalen, mönster från Ottobre. De blev ganska bra, dock är alla modeller från Ottobre breda och korta, dessa tights är förlängda en bra bit men blev ändå lagom långa precis på håret.




Inga bilder blir bra idag, jag ska försöka fixa till ett bättre ställe att fota på, eller framför allt fixa bättre ljus!




Utmaningen då? Denna vecka blev det lite hjärtan, antingen att hänga i julgranen eller på en girland kanske?


/Caroline

1 kommentar:

Anonym sa...

Ah, härliga hjärtan! Jag tror att jag ska göra ett par SVARTA hjärtan.
Och kanske testa en tetra också:)