onsdag 19 november 2008

Hatten!

Nu damp senaste numret av Allt om handarbete ner i brevlådan, och där fanns ju hatten i förra inlägget! Nu måste jag ju bara ge mig på den, inte för att jag tror att jag skulle använda en hatt, men den är ju så snygg! HÄR finns den!



Jag måste ju bara berätta vad vi gjorde i fredags också! En helkväll på Operaterassen med mannens jobb, hur trevligt som helst, god mat och trevligt uppträdande under middagen, och som bonus... Martin Stenmarck spelade drygt en timme, helt fantastiskt jättebra var han!


http://www.youtube.com/watch?v=IlzagtTfGvs

Lyssna och njut!

4 kommentarer:

m family goes västerut sa...

Just nu skulle jag ge vad som helst för en kväll på operaterrassen med Martin Stenmarck, visst var det så din kväll var...!?

Caroline sa...

Visst var det så, och det var SÅ lyckat!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Nog ska du sy en hatt alltid! Även om du inte använder den kan det ju alltid få vara fin dekoration någonstans. Det skulle den iaf få bli hemma hos oss, om jag nu skulle sy mig en hatt. För jag ser verkligen ut som en gammal skolfröken i hatt - inte riktigt den stil jag är ute efter. :-)

Ha nu en riktigt fin helg!

Charlotta sa...

Tack för titten i min blogg. Det var ett tag sedan du skrev ett inlägg här på din blogg...
mvh Charlotta